reklama

Malá dráma

Ja zaspávala som v tvojom náručía kto mi teraz zaručíže nebudem sa v objatí chladu zobúdzať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

kto mohol by mi radu dať,
ako zas cítiť teplo čo ma hrialo.
dal si mi lásku. A to nebolo málo.

No teraz keď už vášeň zavial čas
a zobudil pochybnosti v nás,
ochladli už tvoje vrúce dlane
a kútikom oka keď hľadím na ne
vidím, že tvár inú hladiť by chceli.

A či tie dlane skôr už nevedeli,
že tvoje srdce kráčalo vždy iným smerom?
že pre mňa bol si iba gavalierom?
že keď niekam odbočím
tvoj zrak za inou sa otočí?

Síce sme spolu, no ja som sama.
Jedného srdca malá dráma.........................nedopísaná

Lenka Pajtinková

Lenka Pajtinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když vyňaly mne z kolébky,já neplakal jsem dostii daly mozek do lebkya trochu výřečnosti.Dost smutný dar... Zoznam autorových rubrík:  z básnickej tvorbyNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu