reklama

Song nikomu (Martina 3)

Na stole pohár od vína Sviečka už ticho zhasína A spánok hladí Predo mnou list je zložený Čo náš svet aj tak nezmení A to mi vadí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Túžim sa dotnúť tvojich rúkZbaviť sa lásky krutých múkA dúfať v krásuList ti však nikdy nepošlemŽe ľúbiš inú totiž viemNenájdem spásuPovedať zbohom navekyVyzuť deravé návlekyA hľadať indeVenovať úsmev nepravýTomu čo dnes ma pobavíZávidieť LindeJe to len mesiac necelýA čas vraj rany zacelíA dušu zhojíJa však už času neverímTak plačem ticho do perínA padám v bojiDnes totiž žiť už odmietamKeď ja som tu a ty zas tamÚsmev mi chýbaUtiecť chcem smútku všedných dníA hlave vravím zabudniBol to sen ibaSama blúdiť sveta tmouŽiť si život daný mnouNeveriac v láskuVediac, že lepšie nebudeOdovzdať nádej na súdeZ očí sňať pásku

Lenka Pajtinková

Lenka Pajtinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když vyňaly mne z kolébky,já neplakal jsem dostii daly mozek do lebkya trochu výřečnosti.Dost smutný dar... Zoznam autorových rubrík:  z básnickej tvorbyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu