reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Pajtinková

Lenka Pajtinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když vyňaly mne z kolébky,já neplakal jsem dostii daly mozek do lebkya trochu výřečnosti.Dost smutný dar... Zoznam autorových rubrík:  z básnickej tvorbyNezaradené

reklama

Nezaradené

Rozprávka o pocikanom Deziderovi

Lenka Pajtinková

Rozprávka o pocikanom Deziderovi

Venované Natálke, a všetkým ostatným neposlušným deťom :).

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 027x
  • 6
Homosexuáli v Berlíne

Lenka Pajtinková

Homosexuáli v Berlíne

Nedávno som bola na dovolenke v Berlíne a zažila som tam zaujímavú akciu s názvom Christopher street day. Je to niečo ako Loveparade, ale účastníkmi sú prevažne homosexuáli. Tu ponúkam pár fotografií z akcie.

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 0
Nechcem byť človek

Lenka Pajtinková

Nechcem byť človek

  • 6. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 0
Baby, fakt chcete silikóny? (pozornosť ktorú nepotrebujem)

Lenka Pajtinková

Baby, fakt chcete silikóny? (pozornosť ktorú nepotrebujem)

Začnem asi tým že mám nielen na svoj vek isté nadpriemerné prednosti a to nie len psychické:). Mám to po mame. Veľké prsia.

  • 12. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 979x
  • 83
My sme Európa :)

Lenka Pajtinková

My sme Európa :)

stalo sa to síce už dávnejšie no teraz som si na to akosi spomenula. Bola to taká zvláštna akcia pod názvom My sme Európa oder Wir sind Europa.

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu